söndag 9 januari 2011

Nu har julen åkt ut....

Nu är julen slut i vårt hus. Har packat ner alla julsaker i lådorna som står på övervåningen och väntar på att transporteras en våning ytterligare högre upp... till vinden.

I morgon börjar vardagen igen. Mårten börjar jobba och jag är hemma med barnen själv. Känns tråkigt men samtidigt är det lite skönt med vardag igen också. Mitt mål med vardagen är att komma igång med lite träning och komma iform igen. Önskar mig ett par löparskor i födelsedagspresent.

Jag har beställt en massa tygblöjor som ska komma på posten i början av veckan. Det ska bli väldigt spännande alltså. Jag längtar jättemycket. Jag har köpt 7 par Wanderoos-pocket blöjor i one size begagnade på blocket och 5 par Papoose-pocket blöjor one size på tradera och sen har jag köpt nya blöjbyxor och garn att sticka ullblöjbyxor av. Så nu ska här stickas och testas blöjor hela veckan. Det är verkligen beroende framkallande det här med tygblöjor... och jag kände lite att jag har ju inte lagt några pengar på vikblöjorna som min lillebror hade som bebis så då kan jag ju testa lite andra sorter liksom. Man tjänar mycket på det ändå.

2 kommentarer:

  1. Nyfiken på hur det gick med Papoose-blöjan. Tittar själv efter tygblöjor och har sett dem på tradera, är de bra?

    SvaraRadera
  2. Har recenserat mina blöjor i ett nytt blogginlägg:)

    SvaraRadera